خبرهای داغ:
آیت‌الله فقیهی:

وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌

عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم گفت: حفظ حریم دین و کشور از مشترکات همه مردم است و حفظ وحدت در تمام عرصه ها اقتدار اسلام را حفظ کرده و زمینه شکست مستکبران را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۰۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن فقیهی با بیان این‌که تکفیری‌های به اسلام پایبند نیستند گفت: مسلمانان باید تسلیم قران و دستورات معصومین(ع) باشند، اما از رفتار و اعمال تکفیری‌ها مشخص است که به اسلام پایبند نیستند و به دستورات قران عمل‌ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد ایجاد جنگ و مخدوش کردن چهره اسلام هستند، اظهار کرد: دشمنان با ایجاد جنگ و خونریزی به وسیله دست نشاندگان خود از جمله داعش، در صدد خلط مسائل و فریب افکار عمومی و زشت نشان دادن چهره اسلام هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مسئولان آمریکایی به حمایت از داعش اعتراف کردند تصریح کرد: جنگ داعش با جهان اسلام یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا و صهیونیست برای تضعیف اسلام است و مسلمانان باید در برابر این توطئه هوشیار باشند.
وی با تاکید بر اینکه داعش دست نشانده آمریکا است ادامه داد: داعش با اسلام هیچ میانه‌ای ندارد و همه مسلمانان از قتل، کشتار و رفتار‌های آن‌ها بیزار هستند؛ اسلام دین صلح و مهربانی است و قتل و کشتار مردم بی‌گناه در اسلام جایی ندارد.
آیت‌الله فقیهی در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت در امت اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند و مسلمانان باید هوشیار باشند و از اختلافات بپرهیزند چرا که وحدت مسلمانان در نهایت موجب شکست استکبار و دست‌نشانده‌‌های آن می‌شود.
وی با بیان این‌که وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌ افزود: حفظ حریم دین و کشور از مشترکات همه مردم است و حفظ وحدت در تمام عرصه ها اقتدار اسلام را حفظ کرده و زمینه شکست مستکبران را فراهم می‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: توجه به دشمن اصلى و مقابله با آن در گرو وحدت و اتحاد مسلمانان است و در این راستا تقویت وحدت اسلامى بیش از پیش ضروری است تا دشمن از رسیدن به اهداف خود و تضعیف مسلمانان باز ماند.

ارسال نظرات