خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

ارسال محموله‌های کمک‌ مردم اسدآباد به مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از ارسال محموله‌های کمک مردم شهرستان اسدآباد به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۵۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

ارسال محموله‌های کمک‌ مردم اسدآباد به مناطق زلزله‌زدهسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به شور و حماسه مردم شهرستان اسدآباد در راستای کمک به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه اظهار داشت: یک بار دیگر دوران دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد تجلی شد.

وی افزود: بعد از اعلام مبنی بر جمع آوری کمک‌های مردمی با اطلاع‌رسانی که در سطح شهرستان صورت گرفت هر لحظه کمک های مردمی برای ارسال به آسیب دیدگان افزوده می شود، که این شور و حماسه یک بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس در جمع آوری آذوقه به جبهه یادآوری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه یک محموله 12 تنی از انواع مختلف غذایی، البسه و.. و روز بعد نیز محوله دوم در قالب چهار کامیون سه دستگاه خودرو سبک به منطقه آسیب دیده ارسال شد.

وی ادامه داد: خودروهای حمل آذوقه به صورت رایگان و خودجوش کمک‌های مردم را ارسال کردند و بعد از پیگیری های صورت گرفته این محموله به دست عوامل سپاه پاسداران در منطقه برای توزیع در بین مردم زلزله زده رسیده است.

مرادی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها همچنان از طرف مردم غیور شهرستان ادامه دارد و پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت آماده دریافت اقلام برای ارسال به  مناطق زلزله زده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات