خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند:

مردم کمک‌های خود را فقط از طریق مراجع رسمی اعلام شده اهدا کنند

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: از مردم تقاضا داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را فقط از طریق مراجع رسمی اعلام شده اهدا کنند و به شماره حساب‌هایی که در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام شده وجهی واریز نکنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۴۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

مردم کمک‌های خود را فقط از طریق مراجع رسمی اعلام شده اهدا کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ ملکی در جلسه مدیریت بحران شهرستان نهاوند اظهار داشت: هلال احمر، پایگاه های بسیج و کمیته امداد تنها مراجع جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان است.

وی افزود: با مغازه داران یا خودروهایی که در سطح شهر یا روستاها اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می کنند برخورد می‌شود و از مردم تقاضا داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را فقط از طریق مراجع رسمی اعلام شده اهدا کنند و به شماره حساب‌هایی که در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام شده وجهی واریز نکنند.

شیردره مدیر توزیع برق نهاوند نیز در ادامه گفت: متاسفانه مراکز حساس و عمومی که با مردم در ارتباط هستند مانند پمپ بنزین ها، نانوایی ها و دستگاه های خدمات رسان مجهز به ژنراتور نیستند و این یکی از مشکلاتی اساسی ما در زمان بحران است که در زلزله اخیر کرمانشاه هم این مسئله به وضوح احساس شد.

شهبازی مدیر هلال احمر نهاوند نیز بیان کرد: خواهشی که از مردم داریم باتوجه به زلزله خیز بودن نهاوند، همیشه وسایل ضروری امثال یک چادر مسافرتی، چراغ والور، آب معدنی و نان و مقداری خوراکی فاسد نشدنی آماده داشته باشند که در صورت وقوع حادثه آمادگی چند روزه داشته باشند که شهر وارد بحران نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار