خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله اعرافی

کتاب «چزابه تا زید» در قم رونمایی شد

نخستین کتاب مجموعه‌ نبردهای انقلابی با عنوان «چزابه تا زید» در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۸۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳
 کتاب «چزابه تا زید» در قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار و در حاشیه این مراسم با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از نخستین نسخه از کتاب مجموعه‌ نبردهای انقلابی با عنوان «چزابه تا زید» رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) طی سخنانی مطرح کرد: به شهدا این وعده را می‌دهیم که تا ظهور امام زمان(عج) در راستای حفظ ارزش‌ها و تحقق آرمان‌ها تلاش کنیم و در این مسیر از آنها الگوبرداری کنیم و سبک و سیره زندگی آنها را ترویج دهیم.

سردار غلامرضا احمدی با تاکید بر اینکه ملت ایران حرکت شهدا را ادامه می‌دهند، اضافه کرد: به برکت خون شهدا و رهبری آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در ادامه مدیریت معصوم‌گونه امام خمینی(ره) توانسته‌ایم در صحنه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی برسیم.

بر اساس این گزارش،‌ مدیحه‌سرایی حسن شالبافان از مداحان برجسته اهل بیت(ع)، اجرای گروه هم‌خوانی و نمایش تئاتر با محوریت خاطراتی از همرزمان شهید مهدی زین‌الدین از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم بوده است.

کتاب «چزابه تا زید» در قم رونمایی شد

ارسال نظرات