فرمانده پایگاه مقاومت بسیج «انصارالحسین» در گفت و گو با بسیج:

خانواد‌ه‌ها به کانون بسیج اطمینان دارند

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج «انصارالحسین» آشتیان گفت: خانواد‌ه‌ها به کانون بسیج اطمینان دارند و تمایل دارند فرزندانشان بیشتر اوقات فراغت خود را با حضور در محیط بسیج سپری کنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته بسیج درصدد شدیم تا تعدادی از برترین‌ها بسیج استان مرکزی را که در جشنواره مالک اشتر سپاه روح‌الله رتبه‌ها برتر را در زمینه‌های مختلف کسب کرده بودند به جامعه مخاطب خود معرفی کنیم.

بسیجی صالح پاینده فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج «انصارالحسین» آشتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه از دوران دانش‌آموزی به عنوان یک بسیجی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: وقتی برای نخستین بار در اردوی طرح «ولایت» شرکت کردم و باتوجه به فضای موجود و کارگاه‌های آموزشی که برگزار شد علاقه‌ام به بسیج قوت گرفت و همچنان به عنوان یک بسیجی فعالیت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه خانواد‌ه‌ها به کانون بسیج اطمینان دارند، افزود: باتوجه به فعالیت‌های بسیج و اعتمادی که خانواده‌ها به این نهاد مردمی داشتند به کمک یکی از دوستان که دغدغه بسیاری برای آینده جوانان محله داشت بر آن شدیم تا موافقت مسئولین را برای راه‌اندازی پایگاه مقاومت را بگیریم.

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج «انصارالحسین» تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی پایگاه این بود که جوانان و نوجوانان با آرمان‌ها شهدا و ارزش‌های اسلامی آشنا شوند و از سوی دیگر به بهترین نحو از زمان خود بهره‌برداری کنند.

پاینده با بیان اینکه بیشترین فعالیت‌هایش در پایگاه برگزاری یادوراه‌های شهدا، فضاسازی، ایستگاه‌های صلواتی و ... برشمرد و گفت: اگر شهدا نبودند امروز ما این امنیت و آرامش را نداشتیم و بزرگترین دِین بر گردن ما این است که سیره شهدا را به نسل امروز معرفی کنیم بنابراین بیشترین برنامه‌های اجرایی در این راستا بود.

وی جامعه‌المصطفی شهرستان آشتیان را بزرگترین ظرفیت عنوان و بیان کرد: برای جذب حداکثری تلاش کردیم که با تعاملی که با این مرکز برقرار کردیم کلاس‌های فوق برنامه متعددی از جمله زبان انگلیسی و عربی با حضور طلاب خارجی این مرکز برگزار کنیم.

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج «انصارالحسین» تصریح کرد: وقتی طلاب خارجی که در این مرکز حضور داشتند در پایگاه و در جمع بسیجیان حضور پیدا می‌کردند و از علاقه خود به اسلام سخن می‌گفتند، خوب به تبع نوجوان و جوان عضو پایگاه نسبت به مباحث دینی علاقه‌مندی بیشتری پیدا می‌کرد.

پاینده ادامه داد: خیلی از افراد بودند که به دلایل شخصی عضو بسیج می‌شدند ولی کم‌کم فضای کلاس‌ها، دوره‌ها و فعالیت‌ها باعث می‌شد که تمام دلایل شخصی کنار برود و تنها برای خدا کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به عنوان نیروی وظیفه در حال خدمت به نظام و انقلاب هستم و دل در گرو انقلاب دارم؛ امیدوارم بتوانم در بحث سازندگی نیز ورود کنم و کمکی ولو کوچک در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات