به مناسبت هفته بسیج:

اجرای 130 برنامه در شهرستان دیر

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: امسال در هفته بسیج 130عنوان برنامه برگزار می شود که 30برنامه آن شاخص است.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

میرزا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان اظهار داشت: ایستادگی و استقامت ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مواجهه با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن به واسطه وجود روحیه بسیجی آنان بوده است.

وی با بیان این که سپاه و بسیج همواره در دفاع از ولایت و نظام پیش قدم بوده‌اند، افزود: اگر در تمامی عرصه‌ها مردم و مسوولین دوش به دوش هم و با روحیه بسیجی و انقلابی عمل کنند قطعا موانع و مشکلات از سر راه برداشته می‌شود.

فرمانده سپاه دیر با اشاره به رئوس برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دیر تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  130 عنوان برنامه در شهرستان دیر برگزار می‌شود که از این تعداد 30 برنامه آن شاخص است.

احمدی ادامه داد: دیدار فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان با امام جمعه دیر، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا، نشست‌های متعدد روشنگری، همایش دوچرخه‌سواری وکوهپیمایی خواهران از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در هفته بسیج برنامه‌های دیگری هم‌چون اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم، برگزاری یادواره آبروی محله، فراخوان مقاله، اردوهای جهادی و فراخوان پیاده‌روی شبانه نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دیر عنوان کرد: اجتماع شکوه مقاومت روز پنجم آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان شهرستان دیر در مصلای شهدای محراب  برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی خانواده و کودک با موضوع خانواده موفق و اصلاح رفتارهای کودک و نیازهای اولیه کودک با حضور کارشناس مسائل تربیتی کودکان در تالار فرهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات