خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت خبر داد:

اجرای 178 برنامه هفته بسیج در شهرستان مینودشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت از اجرای 178 برنامه هفته بسیج در شهرستان مینودشت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ دوم رمضانعلی قاسمپور در مصاحبه با خبرنگار بسیج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مولود انقلاب است. 

وی ادامه داد: بسیج به دستور امام راحل پس از انقلاب اسلامی در سال 1358تشکیل شده و خدمات شایان در اوایل انقلاب و در طول دفاع مقدس انجام داد لذا سند افتخار بسیج یک سوم شهدای دفاع مقدس بسیج است که تقدیم انقلاب کرده اند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)بیان داشت:‌ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

قاسمپور با بیان اینکه در هفته بسیج تعداد 178 برنامه برای اجرا داریم، گفت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست های بصیرتی و روشنگری، اعزام گروه های جهادی سفیران سلامت  به مناطق محروم، ویزیت رایگان بری مناطق محروم (اعزام اکیپ پزشکی با دارو)، افتتاح پایگاه های مقاومت، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا در طول هفته، توزیع بسته های حمایتی، نجمع بزرگ بسیجیان با نام شکوه مقاومت، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، برگزاری اجلاسیه استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی و پیاده روی بسیجیان حلقه های صالحین به طرف تپه نور الشهدا از ویژه برنامه های این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها