خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

مدیریت علوی راه تقابل با هجمه دشمن است

کارشناسان مذهبی گفت: راه تقابل با این هجمه دشمن مدیریت علوی است و ما اگر این مدیریت را سرلوحه کار خود قرار دهیم ، پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام احمدی ، کارشناس مذهبی در مراسم آبروی کوچه افتخار محله شهید حسینی در روستای زرگ طبس گفت : همیشه دشمن به دنبال شکست مقاومت در دنیا و منطقه خاورمیانه بوده است و راه تقابل با این هجمه دشمن مدیریت علوی است و ما با این مدیریت پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام احمدی افزود: در فقه اسلامی یازده گروه هستند که اگر فوت کنند شهید حساب می شوند.که شهید معرکه جنگ با دیگر شهدا فرق می کند. آن ده گروه دیگر اگر شهید شوند باید غسل و کفن بشوند ولی شهید معرکه و جنگ نیازی به غسل و کفن ندارد.

حجت الاسلام احمدی در رابطه با فضایل شهدای معرکه جنگ افزود: آن ده گروه شهید دیگر در قیامت بدون حساب وارد بهشت می شوند ولی شهید معرکه جنگ علاوه بر خودش حد اقل 70 نفر گناه کار را می تواند شفاعت کند.

وی یاد آور شد: همیشه دشمن دنبال شکستن مقاومت اسلامی در جهان و در منطقه خاورمیانه بوده است و خواهد بود یک روز طالبان را تشکیل می دهند یک روز صدام را اجیر می کنند و یک روز داعش را ولی دشمن بدان که ما مدیریت علوی و رضوی داریم.

 وی در رابطه با مدیریت علوی افزود: راه تقابل با این هجمه دشمن مدیریت علوی است و ما اگر این مدیریت را سرلوحه کار خود قرار دهیم ، پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها