خبرهای داغ:
جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پیام خون شهدای ما پیروی از ولایت است

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پیام خون شهدا این است که راهمان را ادامه دهیم و پیرو ولایت باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۶۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول در یادواره شهدای دانش آموز و شهدای مدافع حرم که در کانون شهید محمد باقر خسروی برگزار گردید اظهار کرد: در شرایطی که تمام منطقه را آتش فتنه فرا گرفته بود با رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت به دست آمده است این امنیتی که در عراق و سوریه برقرار است به برکت خون شهدای مدافع حرم است و اگر امروز ما در آرامش به سر می بریم به خاطر جانبازی ها و رشادت های مدافعان حرم است که برای دفاع از هویت و ناموسمان جانشان را فدا کردند و ما امروز باید قدر آن را بدانیم.

وی به مقاصد پلید گروه تکفیری داعش اشاره نمود و بیان داشت: هدف نهایی داعش و تکفیری ها با کمک جبهه استکبار ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه خاطر نشان کرد: پیروزی هایی که امروز به دست آمده است در ادامه جبهه حسینی و نهضت عاشورا است و اهداف اصلی این رویکرد برای خدا قیام کردن، مطیع امر رهبر بودن که از حادثه کربلا به ارث رسیده است، وفای به عهد، دفاع از مظلوم و شناخت و بصیرت که اگر بصیرت نداشته باشیم از مسیر انقلاب منحرف خواهیم شد.

سرهنگ کریمی اول در پایان گفت: پیام خون شهدا این است که راهمان را ادامه دهیم و پیرو ولایت باشیم و اگر به وصیت شهدا عمل نکنیم شکست خواتهیم خورد. امروز انقلاب اسلامی حرف اول را در دنیا می زند و می توان به جرات گفت تحریم امریکا با شکست صد در صدی مواجه خواهد شد. امریکا باید بداند قدرتش افول کرده است و انقلاب اسلامی زمینه ساز افول امریکاست و ان شاء الله پیروزی های بزرگتر و محو اسرائیل را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها