خبرهای داغ:

پیام تبریک مدرسه علمیه امام باقر(ع) به مناسبت شکست داعش

مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام شکست داعش را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

پیام تبریک مدرسه علمیه امام باقر(ع) به مناسبت شکست داعش

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صادق حجازی مدیر مدرسه امام محمد باقر علیه السلام، به این شرح است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای«مد ظله العالی»:

خبر آزادسازی بوکمال آخرین قلعه داعش و پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه که توسط سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید مایه خرسندی امت اسلام و همه آزادگان جهان گردید.

بی شک، تحقق این پیروزی در گرو رهبری داهیانه حضرتعالی و مجاهدتهای رزمندگان غیور مدافع حرم از ملیتهای گوناگون بود که بسیاری از آنان شربت شهادت را نوشیده و برخی دیگر نیز در انتظار فداکاری در رکاب امام حق، روزشماری میکنند. «فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا »

این پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، توکل بر خدای منان و توسل بر اهل البیت علیهم السلام مبارزه و مقاومت است و بجای دل بستن به نقطه های امید بخش خیالی باید با تکیه بر خداوند متعال و توان جهادگران عرصه های مقاومت، دشمن را شکست داد.

اینجانب به نوبه خود و از طرف اساتید معزز و طلاب گرانقدر مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش، و نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به درگاه خداوند متعال بخاطر وجود رهبری چون حضرتعالی و مجاهدانی چون سردار سلیمانی سجده شکر می گزارم.

مدیر مدرسه امام محمد باقر علیه السلام،سید محمد صادق حجازی

 

 
 
 
ارسال نظرات