مسئول فرهنگی سپاه کلیبر:

اگر دشمن چراغ سبز از ما ببیند گستاخ تر می شود

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در نشست روشنگری پایگاه شهید دستغیب چایکندی گفت: اگر در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت نایستیم و در مقابل خواسته های آن ها سر تعظیم فرود آوریم و چراغ سبز نشان دهیم آن ها شرورتر و گستاخ تر از گذشته خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۹۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعدیار عبدی افزود: آسایش، آرامش و امنیت حاکم ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی دانست که با رشادت ها، ایثارگری ها و از جان گذشتگی هایشان باعث تثبیت نظام نوپای جمهوری اسلامی گردیدند و آبرو و عزت این کشور را حفظ کردند.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های وارده ناشی از  نقشه های شوم دشمنان ، اذعان داشت : برداشتن حجاب بانوان ایرانی و افزایش فساد در جامعه اسلامی از جمله اقدامات  دشمنان ، علیه این انقلاب است.

عبدی به نقشه های جدید آمریکا نسبت به براندازی انقلاب ایران اسلامی اشاره ای داشت و بیان کرد: وقتی آمریکا دید و این را عمیقاً فهمید که از راه جنگ سخت نمی تواند با ما وارد نبرد شود استراتژی خود را تغیر داد و توان خود را از راه جنگ نرم برای براندازی این نظام مقدس بکار گرفت.

وی اضاه کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم سعی می کند اهداف مختلفی را دنبال کند که از جمله این اهداف حمله به باورها و ارزش های ایرانی اسلامی، ناامید کردن مردم از وضعیت کشور و آشفته نشان دادن وضعیت کشور و ... می باشد.

سعدیار عبدی یادآور شد شد: اگر ما در مقابل این تهاجم هوشیاری خود را حفظ نکنیم نتیجه ای که در دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم، با مشکل مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار