خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان گفت: سپاه و بسیج بازوان اصلی و یادگاران ارزشمند امام و قدرت نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سبحانی در دیدار با سردار «غیب پرور» رییس سازمان بسیج اظهار داشت: این روز‌ها را از سویی به دلیل زلزله کرمانشاه و جان باختن جمعی از مردم عزیزمان سوگواریم و از سوی دیگر با پیروزی‌های رزمندگان خوشحال هستیم.
وی سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانسته و تاکید کرد: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام و قدرت نظام اسلامی می‌باشند.
این مرجع تقلید ادامه داد: بسیج باید در حوزه‌های مختلف از خدمت به مردم تا فعالیت‌های فرهنگی و... حضور داشته باشد که الحمدالله این فعالیت‌ها انجام می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات بسیجیان تصریح کرد: وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است که بایستی مسئولین به نیازمندی‌های بسیج و تقویت آن توجه کنند.
مرجع تقلید شیعیان در پایان عنوان نمود: کشور‌های منطقه نیز با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.
در این دیدار، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه استان قم، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی، روابط عمومی، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج را همراهی نمودند.
دیدار با آیت الله سبحانی آخرین دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع عظام تقلید بود که طی سفر یک روزه به قم به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها