مادر شهید حججی :

رعایت حجاب توصیه شهید حججی به خواهران بود

مادر شهید حججی گفت: احترام به پدر و مادر و رعایت حجاب توصیه‌های شهید حججی بود که در کلام وی نسبت به جامعه مخاطب به خوبی دیده می‌شود و در وصیت‌نامه ایشان نیز برای نسل کنونی به ان اشاره شده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، زهرا مختارپور پیش از ظهر امروز در گناوه در همایش بسیجیان و آحاد مردم با حضور خانواده شهید والامقام مدافع حرم شهید محسن حججی  اظهار داشت: احترام به پدر و مادر و رعایت حجاب توصیه‌های شهید حججی بود که در کلام وی نسبت به جامعه مخاطب به خوبی دیده می‌شود و در وصیت‌نامه ایشان نیز برای نسل کنونی به ان اشاره شده است.

وی افزود: از شهید خاطرات زیادی دارم وی همیشه به من می‌گفت که برایش دعا کنیم و یکی از نذرهای ایشان رفتن و اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) بود که زمانی که این امر میسر شد وی به پابوسی ما آمد و پای ما را بوسید.

مادر شهید حججی تصریح کرد: رعایت حجاب برای خواهران از توصیه‌ها و وصایای شهید به خواهران بود که امیدوارم خواهران در این مسیر حرکت کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

پدر شهید حججی نیز در این مراسم با گرامی‌داشت هفته بسیج از استقبال پرشور و گسترده مردم و مسوولان شهرستان گناوه تشکر کرد و گفت: شهید محسن از کودکی در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافت و ما او را مانند خواهران و برادرانش به مراسم‌ها و هیات‌های مذهبی می‌بردیم و از دوره کودکی و نوجوانی عاشق اهل‌بیت(ع) و دنباله رو  راه امام حسین(ع) بود. 

محمد رضا حججی افزود: فرزندم ولایت رهبری را ادامه ولایت ائمه(ع) می دانست و هرگز کاری را بدون اذن ولایت انجام نمی‌داد و زندگی خود را صرف امور دینی و مذهبی کرد. 

وی عنوان کرد: فرزندم در اردوهای جهادی و سازندگی شرکت می‌کرد و در این اردوها بیشتر وقت خود را صرف آشنایی مردم با امور دینی و توسعه مسائل دینی و مذهبی کرد.

پدر شهید حججی در مورد توصیه شهید به مردم و به خصوص نسل جوان، گفت: فرزندم در وصیت نامه‌اش به مردم توصیه کرده که از خط ولایت فقیه فاصله نگیرند و در خدمت خانواده شهدا باشند و با خدمت به خانواده شهدا باعث عاقبت به خیری خود شوند و با بردن یک تصویر از شهدا در منازل خود راه شهدا را ادامه دهند.

وی ادامه داد: شهید حججی آرزوی شهادت را در راه دفاع از دین اسلام داشت و دوست داشت مصائب امام حسین (ع) را بچشد که این آرزویش از سوی  پروردگار متعال اجابت و به راهی که خودش انتخاب کرده بود رفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات