نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حفظ وحدت بزرگترین سرمایه مسلمانان در جهان است/حامیان اصلی داعش دست از توطئه علیه اسلام بر‌ نمی‌‌دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: پیروزی بر داعش در بوکمال نتیجه و دستارود بزرگ وحدت مسلمانان است ولی موفقیت، قدرت اسلام، مقاومت، حزب‌الله و بسیج، مرجعیت، فقاهت و انقلاب اسلامی به جهانیان اثبات شد اما نباید از توطئه‌های غافل شد باید مسلمانان با وحدت و انسجام در مقابل توطئه‌ها هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آئین عبادی سیاسی این هفته جمعه شهرستان اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بر لزوم هوشیاری مسلمانان برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیسم و متحدانش در منطقه تلاش دارند تا برای حفظ منافع خود و نابودی اسلام دسیسه‌ها و توطئه‌های خود را محقق سازند.

وی افزود: دشمنان اسلام با حمایت از داعش به دنبال تجزیه عراق و سوریه بودند، آنان با هر توطئه‌ و فتنه‌ای به دنبال خلع سلاح حزب الله لبنان هستند، گفت: دشمنان این آرزوها را به گور خواهند برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پیروزی بر داعش در بوکمال نتیجه و دستارود بزرگ وحدت مسلمانان است ولی موفقیت، قدرت اسلام، مقاومت، حزب‌الله و بسیج، مرجعیت، فقاهت و انقلاب اسلامی به جهانیان اثبات شد اما نباید از توطئه‌های غافل شد باید مسلمانان با وحدت و انسجام در مقابل توطئه‌ها هوشیار باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به هفته وحدت و ضرورت اتحاد دنیای اسلام در برابر توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیسم، رژیم سعودی، آمریکا و انگلیس گفت: هفته وحدت دارای برکات بسیار است، 5 فرقه مسلمان دنیا باید در اتحاد با یکدیگر حرکت کرده و در مقابل دشمنان بایستند و دست خدا هم با جماعت است.

وی افزود: اختلافات مذهبی نباید به اسلام و مسلمانان آسیب زده و مانع دستیابی آنان به اهداف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به برگزاری اجلاس بین المللی «محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری‌ها» اشاره کرد و گفت: اجلاس بین المللی «محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری‌ها» با حضور 800 مهمان از 92 کشور جهان برگزار شد و برگزاری این اجلاس از دستاوردهای وحدت است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی وحدت را بزرگترین سرمایه مسلمانان دانست و گفت: بزرگترین خطر برای مسلمانان توطئه افکنی است و براین اساس باید در برابر توزطئه‌های وهابی، اسرائیلی، آمریکایی، انگلیسی و سعودی هوشیار باشیم.

وی به زلزله کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: مسئولیت تامین مسکن مردم 10 روستا در این منطقه به سپاه روح الله واگذار شده است و براساس برنامه ریزی انجام شده این مهم در دو مرحله به انجام خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برای تسریع در عملیات ساخت و ساز این مناطق نیازمند بذل کمک مردم استان برای تامین مصالح ساختمانی و وسایل مورد نیاز هستیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی همچنین به جنایات آل‌سعود در یمن اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکا که از محل فروش اسلحه به عربستان کسب ثروت می‌کنند و به همین خاطر چشم خود را بر جنایات این رژیم بسته‌اند، ما ضمن محکومیت جنایات خبیثانه آل‌سعود، حمایت مجامع بین‌المللی از ملت یمن را خواستار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات