خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله:

آنچه باعث شکست داعش در بلاد اسلامی شد روحیه بسیجی بود/ تصویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله گفت: استکبار جهانی و ایادیش شجره خبیثه ،معلونه ،صهیونیستی داعش را خلق کردند و امروز آنچه باعث شکست داعش در بلاد اسلامی شد روحیه بسیجی بود.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۵۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، ظهر امروز بسیجیان، پیشکسوتان، کارکنان وفرماندهی سپاه کلاله، نیروی انتظامی، مسئولین  شهرستان، بنیاد شهیدو خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج گلزار شهدا را غبار روبی کردند.

حجه الاسلام مرتضی عمارلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله در مراسم غبار روبی گلزار شهدا شهرستان کلاله به تبیین جایگاه بسیج در عرصه مختلف و نقش آفرینی شهدا در جنگ تحمیلی و بویژه شهدا مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت:  استکبار جهانی و ایادیش شجره خبیثه ،معلونه ،صهیونیستی داعش را خلق کردند و امروز آنچه باعث شکست داعش در بلاد اسلامی شد روحیه بسیجی بود.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و جانفشانی بسیجی و رزمندگان اسلام به کشور با توکل به خدا متعال این الگو به کشورهای دیگر صادر و اثبات شده و می بینید امروز محور مقاومت شکل گرفته و در مقابل فتنه انگیزی استکبار قد علم کرده است و ما هرچه داریم از شهدا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها