خبرهای داغ:

بسیج الهی ما الگویی است برای تمام جهان

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: با نصب العین قرار دادن سیره شهدا که صداقت، پیشه آنها بوده است ما نیز پیروز میدان خواهیم شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار قاسمی در یادواره 49 شهید دهستان عربخانه با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی گفت: چنانچه سنت ها و وعده های الهی حق باشد قطعا تحقق پیدا می کند چرا که وعده سردار سلیمانی یک وعده حق بود و در کمتر از زمان موعود پیروزی محقق و از آن جبهه مقاومت اسلامی شد.

وی افزود:با نصب العین قرار دادن سیره شهدا که صداقت پیشه آنها بوده است ما نیز پیروز میدان خواهیم شد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج، عظیم ترین ارتش الهی سازمان یافته است تصریح کرد: بسیج الهی ما که الگو برای تمام جهان شده است یک نیروی با انگیزه، مخلص و وفای به عهد است که امروز در جهان بی نظیر است و در همه شهرها و روستاها با هر گویش و فرهنگ و مذهبی، بسیج وجود دارد.

 

وی ادامه داد: سه نکته در مورد بسیج و بسیجیان وجود دارد و آن حضور بسیجیان،شناخت دشمن و اقدام به موقع و عمل کردن است که این را خالصانه در تمام  صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند.

 

ایشان در پایان خاطر نشان کرد:انشاء الله شهدا از ما راضی بوده و ما نیز بتوانیم وظیفه خود در قبال شهدا را به خوبی انجام دهیم.

گفتنی است، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، برپائی نمایشگاه تجلی اقتصاد مقاومتی، قرائت شعر با موضوع بسیج توسط شاعران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از سایر برنامه های این مراسم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها