خبرهای داغ:
امام جمعه زيركوه:

معجزه انقلاب اعتماد و میدان دادن به جوانان است

امام جمعه زیرکوه گفت: معجزه انقلاب اعتماد به جوانان و به میدان آوردن آنان است.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۷۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد ،با تاکید بر رعایت تقوای الهی، اظهارداشت: از جلوه های تقوا حریم نگهداری برای خدای متعال است.

امام جمعه زیرکوه صفات عبادالرحمان را تواضع،بردباری و صبر در مقابل انسانهای جاهل  دانست  و گفت: تواضع، راضی بودن به آنچه خداوند مقدر فرموده و در مقابل مردم هم حد اقل تواضع سلام کردن به مردم است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا  در خطبه دوم نیز ضمن توصیه به تقوای الهی ، با اشاره به مناسبت های جاری به شهادت امام عسگری اشاره و‌گفت: بعد از امام‌جواد ایشان با ۲۸ سال عمر کمترین عمر را داشته و شش سال امامت ایشان در سخت ترین شرایط بود.

وی به سالروز امامت حضرت مهدی عج اشاره و‌بیان داشت: پشتوانه اعتقاد حق به منجی ۲۵۰۰ روایت و ۲۵۰ آیه است و ما باید سعی نماییم  رضایت آن حضرت را کسب نماییم.

خطیب جمعه زیرکوه با اشاره به روز نیروی دریایی گفت : نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس و انقلاب خوب درخشیده است این دریادلان با کمترین امکانات و با ایثار جان در جنگ تحمیلی بزرگترین ضربه را بر عراق وارد ساختند .

امام جمعه زیرکوه به میلاد حضرت رسول اکرم ص و آغاز هفته وحدت  اشاره کرد و اذعان داشت:آن حضرت پیام آور اخلاق  بود و اخلاق است که انسان را عاقبت به خیر کرده و نجات بخش است .

وحدت مشقی است که همواره باید نوشت و درسی که هر روز باید تکرار کرد

وی با بیان اینکه اجازه نخواهد داد کسی در شهرستان بین برادران شیعه و اهل سنت تفرقه بیندازد افزود: وحدت مشقی است که همواره باید نوشت و درسی که هر روز باید تکرار کرد و آثار وحدت هم هم ریزش فیض و رحمت بی منتهای الهی است.

حجت الاسلام مرتضایی نیا به روز بسیج مستضعفین اشاره و ضمن تشکر از برنامه های خوب سپاه در این هفته ‌گفت: بسیج مدرسه عشق و یادگار امام راحل ره است و‌کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس ، سازندگی و امروز هم در عرصه مقابله با جنگ نرم  پرونده درخشانی دارد.

وی ادامه داد: تنها نیرویی که دشمن نمی تواند پیش بینی کند نیروی قدرتمند بسیج است .‌جنس بسبج از جنس انقلاب است بسیج لشکر مخلص خداست و این لشکر مرز نمی شناسد.

وی در ادامه به دیدار چهره به چهره امام خامنه ای با آسیب دیدگان زلزله اشاره و‌گفت: این بهترین مرهم برای آنان بود.

مرتضائی نیا ادامه داد:این دیدار پر مغز نکته ای را به مسئولان متذکر شد و آن این است که مسئولان تلاشهای خود را مضاعف کنند.

امام جمعه زیرکوه در ادامه  به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف بسیج اشاره و‌گفت: این توان و این نیروی عظیم مردمی بسیج است که ابر قدرتها را به زانو در آورده است و باعث پیروزی اسلام در مقابل نقشه دشمنان  شده است.

معجزه انقلاب اعتماد به جوانان و به میدان آوردن آنان است

وی در بخش دیگری از سخنانش پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش را تبریک و‌گفت: این پیروزی ثمره مقاومت سازش ناپذیری و روحیه جهادی و انقلابی بود.

مرتضائی نیا به نامه حاج قاسم سلیمانی و پاسخ مقام معظم رهبری اشاره و‌بیان داشت: مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند :فتنه داعش  به پایان رسیده ولی از نیرنگهای دشمن نباید غافل شد .

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: ۱۳۵ کشور  داعش را حمایت کردند ۶۰۰هزار نفر در سوریه کشته شدند و ۶ میلیون آواره و ۵۰۰تا ۶۰۰ میلیارد دلار هزینه بازسازی دارد .

خطیب جمعه زیرکوه سپس از موکب داران زیرکوه در اربعین تشکر کرد و با اشاره به معارفه جناب سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی برخورد صمیمانه با مردم و‌ مقابله با مفاسد اجتماعی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها