خبرهای داغ:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا با ایثار و جانفشانی، گام برداشتن در مسیر حق و حقانیت را به همگان نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در یادواره 49 شهید دهستان عربخانه گفت:یاد و یادواره شهدا راه اعتلای فرهنگ ناب اسلام است چرا که شهدا با ایثار و جانفشانی، گام برداشتن در مسیر حق و حقانیت را به همگان نشان دادند.


وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی گفت: ما برای اداره کشور تفکر بسیجی را در تمام ابعاد و زمینه ها لازم داریم و دشمن در پی نابودی تفکر شیعی و بسیجی است.


نظر افضلی با اشاره به وجود مشکلات و مسائل در حوزه اقتصاد و اجرائی کشور تصریح کرد: چنانچه به روستا و اقتصاد در روستا توجه می شد حاشیه نشینی در شهرها به وجود نیامده بود و مشکلات فراوانی فراروی خود نداشتیم.


وی تصریح کرد: کشور نیاز مبرم و شدیدی به وزارت روستا دارد چرا که به بخش تولید روستائیان اهمیت داده شود.


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک با تزریق  اعتبار مالی به روستاها مشکلات روستانشینان کم و رفع می شود افزود:مشکل آب روستای دهک باید حل و رفع شود و دهستان عربخانه نیز به بخش تبدیل گردد.


ایشان در ادامه با بیان اینکه خدمت به مردم باید در عمل نشان داده شود گفت:با توفیق خداوند و قدم گذاشتن در راه شهدا با عزم و جدیت در رفع مشکلات اقدام می نمائیم.


نظر افضلی به اهالی خونگرم روستای دهک، دهگردشی به همراه مسئولین شهرستانی را در آینده ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها