با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛

زمین چمن مصنوعی در آشتیان افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی شهید سید کمال حسینی درشهرستان آشتیان با حضور معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۶۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ زمین چمن مصنوعی شهید سید کمال حسینی با حضور معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مهرزاد حمیدی، معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از مساعدت هیأت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتقا وضعیت کیفی امکانات ورزشی در سطح کشور، گفت: تقویت ارکان ورزش دانش آموزی موجب تقویت مهارت های فردی، اخلاقی و اجتماعی در نوجوان و جوانان می شود.

وی افزود: توجه به ورزش به عنوان مهمترین ابزار پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد سبب می شود با ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در دانش آموزان، آن ها بتوانند به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در برابر آسیب های اجتماعی چون کوهی استوار مقاومت و پایداری کنند.

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه با تاکید بر جايگاه والاي خانواده شهدا و ايثارگران گفت: امروز تكريم و تقدير ازخانواده هاي شهدا از مهم ترين رسالت های مسئولين و مردم است چرا که با تكريم و تجليل ايشان ثابت مي كنيم كه قدردان شهدا و ايثارگران و خانواده های آنان هستیم.

وي با اشاره به اقدام پسندیده و شایسته مجموعه آموزش و پرورش در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره معلم شهید سید کمال حسینی بیان کرد: انجام اقدامات نشان از باور عميق و عشق به فرهنگ بالای ايثار و شهادت است.

این زمین چمن به مساحت یک هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در محل آموزشگاه غفوری احداث شده است.

ارسال نظرات