خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سنقر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه:

بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان یک بازوی توانمند برای انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک بازوی توانمند برای انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بسیج انقلاب اسلامی را در مقابل ترفندهای دشمنان بیمه کرده است افزود: بسیج در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی حضور داشته و این حضور باعث توسعه و پیشرفت و منجر به موفقیت شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی گفت: یکی از افتخارات بسیج این است که عامل اصلی و اساسی سرمایه های اجتماعی این انقلاب بوده و این رمز موفقیت بسیج است و حلقه اتصال امام و امت را بسیج رقم زده است.

 

وی در ادامه خطاب به بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان باید تلاش کنند در همه زمینه ها الزاماتی که در بخش های رفتار ، اخلاقی و عملی است شخصیتشان در حد معرفی شخصیت یک انسان در تزار انقلاب باشد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: امسال هفته بسیج مصادف شد با زلزله مهیب شهرستان های غرب استان کرمانشاه و جانباختن شماری از هم استانی های عزیزمان که از درگاه خداوند منان برای جانباختگان علو درجات ،برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت دارم.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر بیان داشت: به نمایندگی از مردم شریف شهرستان سنقروکلیایی همدردی خود را با این عزیزان ابراز می دارم و بر خود لازم می دانم از سخاوتمندی شما مردم نوعدوست که با خیل عظیم کمک های نقدی و غیر نقدی خود مرهمی بودید بر زخم دل داغدیدگان تقدیر و تشکر کنم.

 

سرهنگ سالاری در ادامه افزود : برادران عزیز از همان ساعات ابتدایی حاثه سپاه ناحیه سنقر با تشکیل جلسه ستاد بحران و برنامه ریزی سریع و مناسب اقداماتی برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده به انجام رسانید که غریب به 20 کامیون از کمک های همشهریان جمع آوری و در مناطق زلزله زده توزیع شد.

 
ارسال نظرات