خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم:

تفکر بسیجی مملو از عشق به ولایت است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم گفت: بسیج تشکیلاتی بسیار عظیم است که اعضای آن با همدلی در همه عرصه های کشور در جهت آبادانی و سازندگی حضور دارد.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۴۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یاسر محمدی پور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی در جمع بسیجیان این حوزه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی جاری و این نیروی عظیم بسیج در کشورمان کاربردی شود و بسیجیان باید با دشمن‌شناسی به بصیرت و آگاهی برسند.
وی خاطر نشان کرد: بسیجیان مدافعان بی‌منت نظام‌اند و امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و این از افتخارات این نیروی عظیم مردمی است که امروز ثمره آن را امروز در کشورهای عراق و سوریه در بیرون راندن و شکست داعش مشاهده کردیم.
محمدی پور یادآورشد: دشمن شناسی، دشمن ستیزی، حراست از اسلام و قرآن و نظام اسلامی، حضور اثر بخش در عرصه های سازندگی کشور، فراهم کردن زمینه امید واری و دل گرمی برای رهبر وملت، حفظ فضای سالم برای کشور ومنزوی کردن زشتی و آلودگی از اهداف بسیج شمرده می شود.
فرمانده حوره مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی عنوان کرد: بسیج تشکیلاتی بسیار عظیم است که اعضای آن با همدلی در همه عرصه های کشور در جهت آبادانی و سازندگی حضور دارد.
وی گفت: بسیج خار چشم دشمنان است و برای دوستان افتخار آفرین می باشد و همه ما امروز بسیجی هستیم و به این عضویت افتخار می کنیم‌، تفکر بسیجی مملو از عشق به ولایت است، تفکر بسیجی اخلاص و اندیشه پاک اوست که با بصیرت اقتدار تولید می کنند.
محمدی پور با اشاره به نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بیان داشت: سردار سلیمانی دارای تفکر بسیجی است که برای کشور اقتدار و افتخار ایجاد می کند نه اینکه مانند برخی اقتدار کشور را هزینه می کنند تا لحظاتی با دشمنان لبخند بزنند.
فرمانده حوره مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی اظهار کرد: افتخار بسیج گروه های جهادی هستند که به دنبال خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند.
وی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و تصریح کرد: این شهدا ادامه دهنده راه شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی هستند و از ارباشان امام حسین (ع) الگو گرفتند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار