خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور قم

مراسم گرامیداشت چهلمین روز تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور قم، بعد از ظهر امروز در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۴۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت چهلمین روز تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام همزمان با هفته بسبج و در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور رییس دانشگاه پیام نور قم و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.
در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار گردید، یکی از مسئولان دانشگاه به بیان سخنانی پیرامون ارزش و مقام شهید، هفته بسیج، پیروزی مقاومت و فضایل امام حسن عسکری(ع) پرداخت.
این مراسم همچنین با نوحه خوانی و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) همراه بود، سپس شرکت کنندگان در مراسم بر مزار شهدا حضور یافته و با آرمان های آنان تجدید پیمان کردند.
گفتنی است طی هفته های گذشته نیز برخی استادان این دانشگاه پس از پایان درس به همراه دانشجویان خود بر سر مزار شهدا حاضر می شدند.
دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه پیام نور قم، ۱۸ ساله مربوط به سال ۶۱، عملیات محرم در منطقه شرهانی و ۲۴ ساله مربوط به سال ۶۳، عملیات بدر در شرق دجله می باشند.



ارسال نظرات