خبرهای داغ:
معاون قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کرد:

صدها ماشین‌آلات سپاه درنقاط زلزله‌زده/اتمام اسکان موقت ظرف یک ماه

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه از وجود صدها دستگاه ماشین‌آلات مهندسی سپاه در نقاط زلزله‌زده استان کرمانشاه و اتمام اسکان موقت ظرف یک ماه در این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نورالله صدرا امروز دوشنبه  در جلسه ستاد بحران که با حضور جهانگیری در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد، گفت: از ساعات نخست زلزله ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۳۰۰ نفر نیروی قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه پاسداران در طول نوار زلزله حضور داشتند و اولین گروه هایی که وارد شهرهای زلزله زده شدند نیروهای سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بودند.

 

وی افزود: هم اکنون ۱۰۳ دستگاه بیل مکانیکی، ۲۵۰ دستگاه کامیون، ۵۷ دستگاه گریدر و ده ها دستگاه از سایر ماشین آلات مهندسی سپاه در منطقه حضور دارند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه تصریح کرد: نیروهای بسیج سازندگی، سپاه های استانی و قرارگاه خاتم(ص) به صورت گسترده در منطقه حضور دارند. ارزیابی ها اگر به سرعت صورت بگیرد کار ما هم سریع تر پیش خواهد رفت.

 

وی تصریح کرد: آمارهای اعلامی از سوی بنیاد مسکن، دهیاری ها و مردم کاملا در تناقض بوده و این کار ما را با کندی مواجه کرده است و نیاز به همکاری بیشتری دارد.

 

صدرا گفت: تاکنون ۵۰۰ دستگاه کانکس وارد منطقه کردیم و حداکثر ظرف یک ماه اسکان موقت را توسط سپاه تمام خواهیم کرد تا قولی که به رهبر انقلاب(مد ظله العالی)  دادیم عملیاتی شود.

 

وی افزود: اگر بحث این سه میلیون تومان پول به جای استقرار کانکس زودتر مشخص می‌شد الان به جای ۱۲۰۰ سکو ۳ هزار سکو را ساخته بودیم.

ارسال نظرات