خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبد:

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است

نماینده ولی‌فقیه در تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبد گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است چراکه نسل سوم، دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر،حجت الاسلام اکبر نژاد دیشب همزمان با شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در مراسم یادواره شهدای پایگاه مسجد امام حسن عسکری(ع)آزادشهر، برتداوم برگزاری یادواره های شهدا ء تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در استان گلستان استقبال مردم از یادواره های شهدا بسیار خوب است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند.

نماینده ولی فقیه در تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبد گفت: در زمان طاغوت رژیم ستم شاهی با مدیریت امام خمینی (ره) نابود شد و در این میان مردم هم پشت سر رهبری حرکت کردند تا انقلاب اسلامی پیروز شود.

حجت الاسلام اکبر نژاد تاکید کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها به خاطر جان فشانی های شهیدان بوده است و بزرگترین انقلاب دینی را حضرت امام خمینی (ره) ایجاد کردند.

وی افزود: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند و تحقق این امر این است که خانواده های آنها را احترام بگداریم.

نماینده ولی فقیه در تیپ 60 عمار یاسر گنبدیاد آورشد: نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراموش شود و نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده اند بنابراین باید دستاوردهای انقلاب به جوانان به خوبی بیان و تبیین شود.

حجت الاسلام اکبرنژاد گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها