خبرهای داغ:
دبیر کنگره شهدای روحانیت استان قم مطرح کرد

زمان و مکان برگزاری مراسم افتتاحیه کنگره شهدای روحانیت قم

دبیر کنگره شهدای روحانیت استان قم گفت: مراسم افتتاحیه این کنگره در شامگاه 9 دی در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۵۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا صادقی ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانیت در استان قم اظهار کرد: این کنگره در طول 10 روز در دهه بصیرت برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود، قم شهدای روحانی زیادی دارد و مراسم افتتاحیه کنگره شهدای روحانیت در شامگاه 9 دی در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره شهدای روحانیت استان قم افزود: به مناسبت این کنگره برنامه‌های مختلفی در دهه بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم در اماکنی همچون مدرسه فیضیه، گلزار شهدا و جامعه الزهرا برگزار می‌شود.

حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری قم با اشاره به تولید محتواهای تبلیغاتی مناسب در این شهر اظهار کرد: آثار تبلیغاتی که در شهر قم آماده می‌شود، امکان اکران در سطح کشور را دارد، هم اکنون یک تیم جوان انقلابی در قم آثار تبلیغاتی فاخری را برای مناسبت‌های مختلف تولید می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری قم در هر زمینه ای که در خصوص برنامه‌های دهه بصیرت نیاز وجود داشته باشد، برای کمک به برگزاری برنامه‌ها آمادگی دارد.

ارسال نظرات