خبرهای داغ:
استقبال و رضایتمندی مردم از یک خدمت ؛

2 روز فعالیت جدی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم گمیشان/ پنجشنبه 9 آذر روز پایان فعالیت / کلیه خدمات رایگان است

پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی با نام " شهدای عرصه سلامت " که از روز سه شنبه در گمیشان افتتاح شد و از همان ساعات ابتدایی با استقبال زیاد مردم گمیشان همراه بود.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۰۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از گلستان ما، پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی با نام " شهدای عرصه سلامت " که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در منطقه محروم گمیشان از صبح روز سه شنبه راه اندازی و افتتاح شده است تا امروز پنجشنبه 9 آذر به ارائه خدمات به مردم منطقه می پردازد .

این اقدام و خدمت ارزشمند بسیج، در دو روز گذشته با استقبال گسترده مردم منطقه در استفاده از خدمات بخشهای مختلف این بیمارستان تخصصی و رضایتمندی آنان همراه بوده است .

این بیمارستان در بخشهای آزمایشگاهی، سونوگرافی، رادیولوژی، مامایی، بینایی سنجی، پرستاری، اکو قلب و بخشهای تخصصی داخلی، زنان، قلب، اطفال، چشم، مغز و اعصاب، جراحی عمومی، عفونی، پوست، ارتوپد و روان پزشکی و همچنین اکیپ سیار دندانپزشکی ارائه خدمت می نماید .

قابل توجه اینکه در روز سوم و پایانی ( پنجشنبه )، بخشهای فوق تخصصی گوارش و ریه نیز ارائه خدمت خواهند نمود .

لازم به ذکر است کلیه خدمات در این بیمارستان صحرایی به صورت رایگان ارائه خواهد شد . این بیمارستان در سالن ورزشی حجاب شهر گمیش تپه مستقر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها