خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

خدمات رسانی نیروهای سپاه هرمزگان تا آخرین لحظه به مردم زلزله زده دالاهو

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: ما با تمامی توان و نیروی انسانی تا آخرین لحظه در خدمت عزیزان زلزله زده خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۸۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به عنوان یکی از استان های معین در راستای انجام هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دالاهو با فرمانده سپاه این ناحیه دیدار کرد.

 

سردار رضا ترابی در این دیدار اظهار داشت: همه امکانات و تجهیزات سپاه استان هرمزگان برای ارائه خدمت و کمک به مردم زلزله زده شهرستان دالاهو بسیج شده است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: ما با تمامی توان و نیروی انسانی تا آخرین لحظه در خدمت عزیزان زلزله زده خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور فرمانده محترم و پاسداران سپاه استان هرمزگان مایه دلگرمی برای دالاهو نشینان است.

 

سرهنگ نوروز اکبری گفت: سپاه های استان های هرمزگان، یزد، کرمان و گیلان به عنوان استان های معین مشغول خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دالاهو هستند و این خدمات تا استقرار کامل عزیزان زلزله زده ادامه دارد .

 

تصاویر
 
 
 
ارسال نظرات