خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

آموزش و پرورش نیازمند کار و خدمت گسترده است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: آموزش و پروش امروز نیازمند کار و خدمت گسترده و موثر است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۹۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علمادر نشست با مدیر کل جدید و جمعی از مسوولان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان سرمایه های بزرگ کشور هستند و هیچ نهادی همانند اموزش و پرورش نمی تواند برای آینده کشور سرمایه گذاری کند.

 

وی افزود: مهمترین مسئله تربیتی که باید در آموزش و پرورش و دانشگاهها مد نظر قرار بگیرد همان توصیه امام خمینی (ره) است که فرمودند باید خروجی آموزش و پرورش و دانشگاهها جوانان اسلامی باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز کشور محتاج کار و تلاش است و کارهای فرهنگی زیر بنای همه کارهاست  و شاید کار فرهنگی بزرگتر از تربیت اسلامی دانش آموزان و جوانان نباشد که مسوولان باید همه اهتمام خود را در راه بگذارند.

 

حضور امام جمعه سیرجان در دفتر آیت الله علما

 

حجت الاسلام  حسینی، امام جمعه سیرجان که حامل سلام و کمک های مردمی بودند به قصد خدمت و کمک رسانی به زلزله زدگان وارد کرمانشاه شد و با حضرت آیت الله علماء دیدار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مردم انقلابی و همیشه در صحنه سیرجان تشکر و قدردانی نمودند و افزودند :کمک های مردمی به زلزله زدگان استان کم نظر است و ما از  پویش های مردمی در راستای خدمت رسانی به مردم زلزله زده این خطه کمال تشکر را دارم و حقیقتا حضور مردم همگان را شگفت زده کرد.

 

لازم بذکر است؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه سابق سرپل ذهاب بوده اند.

ارسال نظرات