در لیگ برتر فوتسال؛

شهرداری ساوه در مصاف با میهمان خود گیتی پسند مغلوب شد

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور،گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه به دیدار هم رفتند که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع گیتی پسند به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۲۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم های رده دومی گیتی پسند اصفهان و رده دهمی شهرداری ساوه به دیدار هم رفتند که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع «گیتی پسند» به پایان رسید.

این بازی با حضور پرشور تماشاگران در سالن ۲۵۰۰ نفری فجر ساوه برگزار شد و حضور حسین شمس و احمد اسماعیل پور سرمربی و بازیکن ساوه ای در تیم گیتی پسند بر جذابیت بازی قبل از سوت آغاز افزوده بود.

تیم گیتی پسند که از بازیکنان با تجربه ملی بهره می‌بُرد برای ادامه رقابت در صدر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت و شهرداری ساوه هم که چند هفته بازی بدون شکست را تجربه کرده بود در برابر تماشاگران خود با تمام توان بازی کرد.

اما در این بازی تجربه بازیکنان گیتی پسند بر نیروی جوانی بازیکنان شهرداری غلبه کرد و این تیم اصفهانی توانست ۳ گل را وارد دروازه حریف کند و فقط ۲ گل از حریف دریافت کند.

محمدجامع بالانی ۲ گل شهرداری ساوه را در این بازی به ثمر رساند و احمد عباسی ۲ گل و احمداسماعیل پور یک گل را برای تیم گیتی پسند به ثمر نشاندند.

تیم گیتی پسند با کسب این ۳ امتیاز خارج از خانه با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول و تیم شهرداری ساوه هم با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

ارسال نظرات