خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در ناحیه ۲ قم+تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و جشن پیروزی جبهه مقاومت، به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم در سالن ورزشی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۶۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جشن پیروزی مقاومت و گرامیداشت هفته بسیج به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید بهشتی ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، حسین اسلامی رییس آموزش و پرورش ناحیه ۲ طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، پیروزی مقاومت را نتیجه گسترش فرهنگ بسیج خواند و بر ضرورت ترویج این فرهنگ در بین مسئولان و جامعه تاکید کرد.
در ادامه، سرهنگ ساجدی جانشین معاونت سیاسی سپاه استان قم به تشریح وضعیت روز منطقه و تحرکات دشمنان و پیروزی جبهه مقاومت پرداخت.
همچنین یکی از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) خاطراتی از حماسه و رزم همرزمان خود در سوریه بیان کرد و یاد و خاطره شهدای بزرگوار مدافع حرم را گرامی داشت.
در این مراسم، با حضور محمد رضا شکوریان مسئول بسیج فرهنگیان استان قم به تعدادی از فرهنگیان بسیجی حاضر در مراسم، به قید قرعه هدایایی اهدا شد.
 
مراسم گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در ناحیه ۲ قممراسم گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در ناحیه ۲ قممراسم گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در ناحیه ۲ قم
ارسال نظرات