خبرهای داغ:
به همت ناحیه بسیج امام حسین(ع) صورت گرفت

برگزاری نشست بررسی تحولات منطقه در مسجد چهل اختران قم

نشست استکبار ستیزی و بررسی تحولات اخیر منطقه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در مسجد چهل اختران قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۸۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست استکبارستیزی و بررسی سیر تحولات منطقه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در مسجد چهل اختران برگزار گردید.
حجت الاسلام خدابنده لو طی سخنانی در این نشست با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که هرکس از مستضعفین غافل شود دچار عذاب الهی می شود، اظهار داشت: فرق انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر این است که مستضعفین انقلاب کردند و به میدان آمدند و حفاظت و نگهداری این انقلاب هم با مردم است و نقش اصلی را مردم ایفا می کنند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در اصل با اسلام مخالف هستند و سعی در براندازی نظام مقدس انقلاب اسلامی دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: بسیج یعنی دفاع از انقلاب و کشور و وظایف عمده بسیج مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات، صبر و مبارزه علمی و عملی، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام اسلامی می‌باشد، بسیجی فقط به معنای تفنگ به دست گرفتن و جهاد کردن نیست بلکه در هر مکان و مسئولیتی می‌توان بسیجی بود.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: الگوی بسیج از مرزهای ایران خارج شده و به کشورهای منطقه و مظلومان جهان گسترش پیدا کرده است و مانند کشورهای عراق و سوریه از تفکر بسیج و بسیجی استفاده می کنند تا در مقابل تهدیدات بیگانگان از کشور خود محافظت کنند.
ارسال نظرات