مسئول بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تفکر بسیجی در جبهه مقاومت موجب شکست داعش شد

مسئول بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تفکر بسیجی در جبهه مقاومت موجب شکست داعش شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی حاصل تفکر مقاومت است که بعد از شهادت محسن حججی گفت تا سه ماه آینده و شاید کمتر از سه ماه آینده داعشی در منطقه وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۲۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی مسئول بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع بسیجیان شهر کارچان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام از صدر اسلام تا به امروز گفت: بسیج ثمره انقلاب اسلامی، و انقلاب اسلامی ثمره بعثت، غدیر و عاشورا است.

وی شجره طیبه بسیج را یک تفکر دانست و افزود: این تفکر باید در ذهن و یاد همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان باشد. زیرا بسیج فقط برای مبارزه، جنگ و جهاد نیست. بسیج باید در همه عرصه ها حضور داشته باشد. و کشور در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به تفکر بسیجی دارد.

مسئول بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد دو تفکر در کشور بودیم یکی تفکر سازش و گفتگو و دیگری تفکر مقاومت.

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی ادامه داد: متاسفانه در نتیجه گفتمان سازش را با بدعهدی آمریکا در موضوع برجام شاهد بودیم. آمریکا ثابت کرد که غیر قابل اعتماد و اطمینان است چراکه تنها به دنبال حفظ منافع خود و رژیم صهونیستی است.

وی با بیان اینکه دشمنان با اسلام ناب محمدی(ص) مشکل دارند نه با قدرت هسته‌ای ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع دشمنان به خطر افتاد چراکه این انقلاب اسلامی بود که الگویی برای مقاومت دیگر کشورها شد. امروز هم دشمنان به غیر از نابودی و کمرنگ کردن دین مبین اسلام در جهان هدف دیگری ندارند.

مسئول بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مذاکراتی را با کشورهای غربی داشتیم و آن زمان هم امام عزیز(ره) فرمودند؛ «آمریکا غیر قابل اعتماد است.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تفکر بسیجی در جبهه مقاومت موجب شکست داعش شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی حاصل تفکر مقاومت است که بعد از شهادت محسن حججی گفت تا سه ماه آینده و شاید کمتر از سه ماه آینده داعشی در منطقه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات