خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات قم خبر داد

پذیرایی 42 موکب قمی از 330 هزار زائر اربعین در هر روز

  رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات قم گفت: امسال 42 موکب قمی در حرکت اربعین حسینی روزانه از 330 هزار زائر پذیرایی کردند و با 303 دوش حمام، 401 سرویس بهداشتی، 14 نانوایی و 19 تیم پزشکی به زائران خدمات مختلف را ارائه کردند.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۵۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی امشب در مراسم تقدیر از زحمات مواکب اربعین حسینی که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال استان قم به شیوه مطلوب توانسته در حرکت اربعین حسینی مشارکت داشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان در میزبانی از زائران اربعین حسینی در کنار عراقی‌ها حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مواکب اربعین نیز باید همانند یک نهاد مردمی جایگاه خود تثبیت کنند، اضافه کرد: ساختارها و تشکیلات این مجموعه‌ها باید حفظ شود تا در سال آینده این مجموعه‌ها بتوانند به صورت گسترده‌تر به زائران خدمت‌رسانی داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات قم از ویژگی‌های نیروهای فعال در مواکب یاد کرد و گفت: مواکب اربعین حسینی به عنوان مجموعه‌های مردم نهاد می‌توانند در مناسبت‌های مختلف سال در برنامه‌های استانی و ملی مورد استفاده قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال 42 موکب قمی در حرکت اربعین حسینی روزانه از 330 هزار زائر پذیرایی کردند و با 303 دوش حمام، 401 سرویس بهداشتی، 14 نانوایی، 85 تن آرد و 19 تیم پزشکی به زائران خدمات مختلف را ارائه کردند.

ارسال نظرات