مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دلیجان تاکید کرد

هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای نزدیک شدن مذاهب اسلامی و ایجاد سدی مستحکم در مقابل فتنه های استکبار است.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۳۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در جمع بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: وحدت جهان اسلام رمز پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و خاری بر چشم دشمنان جهان اسلام است.

وی افزود: استکبار جهانی که متوجه قدرت دنیای اسلام شدهاست، سعی دارد با حمایت از گروه های تکفیری بین ملل مختلف جهان اسلام جنگ ایجاد کند و مسلمانان را از هدف اصلی خود که مقابله با صهیونیست و آزادی قدس است منحرف کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: برخی سران دیکتاتور کشورهای منطقه نیز در این بازی تفرقه افکنانه به مهره دشمن تبدیل شده اند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

حجت الاسلام عظمتی هفته وحدت را بهترین فرصت برای نزدیک شدن مذاهب اسلامی و ایجاد سدی مستحکم در مقابل فتنه های استکبار دانست و خاطرنشان کرد: دولت مکار انگلیس و آمریکا با حمایت مالی از گروه های افراطی شیعه و سنی سعی وحدت دنیای اسلام را نشانه رفته اند تا بدین وسیله از محبوبیت اسلام و نفوذ روز افزون اسلام در قلوب مردم خویش جلوگیری کنند و با خشن نشان دادن چهره اسلام از محبوبیت آن بکاهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات