خبرهای داغ:
مربی تیم کاتای باشگاه شهید‌ زین‌الدین قم خبر داد

نایب‌قهرمانی تیم شهید زین‌الدین قم در لیگ کاتای جوانه و آینده‌سازان ایران

مربی تیم کاتای باشگاه شهید‌ زین‌الدین قم از موفقیت تیم پسران این باشگاه در کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۴۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، تصریح کرد: هدف ما از ابتدای رقابت‌های فصل 1396 لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور رسیدن به مقام قهرمانی این رقابت‌ها بود ولی قسمت این بود که تیم کاتای شهید زین الدینقم به مدال نقره این رقابت‌ها دست یابد.

وی با اشاره به برگزاری پیکارهای هفته پایانی لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده سازان در سالن ورزشی غدیر تهران، بیان کرد: این رقابت‌ها همزمان با سوپر لیگ و لیگ برتر برگزار شد و تیم شهید زین‌الدین قم پس از غلبه بر تیم آکادمی کاراته نیکای شیراز به فینال راه یافت.

مربی تیم کاتای باشگاه شهید‌ زین‌الدین قم اضافه کرد: در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز نتیجه به نفع تیم ب . آ شیراز رقم خورد تا این تیم در فینال حریف تیم شهید‌ زین‌الدین قم شود ولی بازی فینال را به تیم ب . آ شیراز واگذار کردیم و بر سکوی دوم این فصل ایستادیم.

وی با اشاره به رتبه سوم مشترک تیم‌های آکادمی کاراته نیکای شیراز و چای رفاه لاهیجان، بیان کرد: تیم شهید‌ زین‌الدین قم که به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی صعود کرده بود، برابر تیم قدرتمند آکادمی نیکای شیراز با نتیجه هفت بر ۷ کار به تساوی دست یافت اما با احتساب برد تیمی برنده نهایی این دیدار شد و به فینال رسید.

سلطانی خاطرنشان کرد: مسابقه فینال مقابل تیم ب . آ شیراز 13 بر یک به نفع حریف رقم خورد و بدین‌ترتیب تیم کاتای جوانه و آینده‌سازان باشگاه شهید‌ زین‌الدین قم در پایان فصل 1396 رقابت‌های لیگ کاتای باشگاه‌های کشور به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

وی سپس به ترکیب تیم شهید زین‌الدین قم در این رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: تیم ما با ترکیب سیدمجید وکیلی، سیدعلی مصباحی، محمدرضا محمودی و محمد کاشی‌پور در این فصل از رقابت‌ها به میدان رفت، ضمن اینکه در این هفته از رقابت‌ها علیرضا خدری در کاتای انفرادی و مرتضی زینی‌وند در بخش کومیته به عنوان عضو تیم انرژی پویای قم به مصاف حریفان می‌روند.

ارسال نظرات