خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

بسیجی باید رفتارش سداد و سخنش صواب باشد

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب سپاه ناحیه پاوه گفت: بسیجی باید رفتارش سداد و سخنش صواب باشد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۵۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب که در مسجد محمد رسول الله(ص) روستای نوریاب با حضور فرمانده هان پایگاه و شورای این حوزه و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد اظهار داشت: بسیجی باید رفتارش سداد و سخنش صواب باشد،  سداد یعنی راستی و درستی در کردار و رفتار و صواب نیز به معنی راستی و درستی در سخن و گفتار است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مانع بزرگی برای نفوذ دشمنان بوده و محور این تفکر همان مقاومت است، افزود: امروزه تفکر بسیجی جواب داده است و از آزمایش‌های خود در طول انقلاب موفق بیرون آمده و سبب شکوهمند شدن هر چه بیشتر انقلاب اسلامی‌ شده است. اشاعه و ترویج تفکر بسیجی، به عنوان سدی مستحکم در برابر تجاوزات دشمنان و بیگانگان عمل می‌کند.

 

وی با اشاره به حضور بسیجیان در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی اظهار داشت: این افراد خود را برای حضور در هر عرصه‌ای در راستای حفظ و حراست از اسلام و نظام اسلامی آماده کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص بسیج می‌فرمایند: بسیج تنها یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای از انسان‌های مخلص و آماده‌به‌خدمت در جهاد عمومی کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج یکی از هنرهای امام خمینی(ره) بود، گفت: امام خمینی(ره) فرد بزرگی بودند و بعد از انقلاب کارهای بسیار مهمی انجام دادند و هنرمندی تمام‌عیار بودند و همواره برای پیوند قلب و روح مردم با یکدیگر و بقای انقلاب اسلامی وحدت ملی را ایجاد کردند.

 

وی همچنین تشکیل بسیج ۲۰ میلیون نفری را یک معجزه بزرگ و کم‌نظیر دانست که تا به امروز هم ادامه داردو گفت: عزت‌ها در دنیا در سایه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیجی‌ها و تفکر آن‌ها برای انقلاب است.

 

وی در ادامه گفت: از ویژگی‌های مدیریت بسیجی این است که عواملین اجرایی آن تا پای جان و بدون خستگی در راه رضای خدا فعالیت می‌کنند تا به شهادت نائل آید.

 

سرهنگ بهشتی راد در ادامه با بیان اینکه امروزه بسیج در تمامى صحنه‌ها خود را نشان داده و بصیرت و وحدت‌آفرینی آن بر کسی پوشیده نیست، افزود: هدف دشمن نفوذ در اعتقادات و روحیه مقاومت در بسیجیان است و دشمن همواره خواستار از بین بردن اعتقادات و گرفتن روحیه مقاومت، صبر و استقامت از این قشر است، زیرا اعتقاد زیربنای یک بسیجی است.

 

 

 

ارسال نظرات