خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه مطرح کرد:

حضور۱۲۰۰ نفر از روحانیون و طلاب بسیجی در نقاط زلزله زده کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه از حضور۱۲۰۰ نفر از روحانیون و طلاب بسیجی در نقاط زلزله زده کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۸۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

حجت الاسلام سجاد کریمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به اقدامات طلاب و روحانیون به آسیب دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود ۱۲۰۰ نفر از طلاب بسیجی در مناطق زلزله زده در کنار حضور داشته و در عرصه های مختلف به فعالیت پرداخته‌اند.

 

وی ابراز داشت: توزیع چادر، پتو، مواد غذایی، هیتر برقی و ... از جمله اقداماتی است که طی این مدت توسط این روحانیون و طلاب انجام شد. همچنین این طلاب و روحانیون با مشاوره های مذهبی زلزله زدگان را دعوت به آرامش می‌کنند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین ۱۲۰ نفر از طلاب بسیجی با تخصص امداد و نجات دوشادوش دیگر امدادگران به خدمات رسانی مشغول هستند.

 

وی افزود: مبلغین در رشته های مختلف روانشناسی، فرق و مذاهب، روانشناسی کودک و ... به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

 

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: زلزله زدگان به دلیل مواجهه با این حادثه دچار رنج و آلام روحی بسیاری شده اند لذا در این راستا روحانیون می توانند با بیان آیات و روایات، کمی از آن آلام را کم کنند و مردم را به زندگی عادی دعوت کنند.

 

وی یادآور شد: روزانه توسط ۵۰ دستگاه ماشین این روحانیون به مناطق مختلف از جمله شهرهای آسیب دیده و روستاها اعزام می شوند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، گفت: طلاب بسیجی با برگزاری مسابقات مختلف بین کودکان زلزله زده روحیه نشاط و آرامش را به آنها هدیه می دهند.

 

وی با بیان اینکه ۲۳ روز از حادثه دلخراش زلزله می گذرد، اذعان داشت: طی این مدت هر هفته میزبان ۱۰۰ طلبه بسیجی اعزامی از دیگر استانها هستیم.

ارسال نظرات