خبرهای داغ:
مرحله نیمه نهایی استانی؛

برگزاری مسابقات اذان و قرآن در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،گفت: قرآن کلام ارزشمند خداوند متعال و واسطه انس بندگان با پروردگار است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۸۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحله نیمه نهایی مسابقات اذان و قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آغاز این مسابقات با اشاره به آثار و برکات انس با قرآن کریم از منظر نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام، گفت: قرآن کلام ارزشمند خداوند متعال و واسطه انس بندگان با پروردگار عالمیان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، افزود: قرآن کریم راهنمای آدمی از ضلالت و گمراهی ها و پناهگاه او در فتنه ها و جدا کننده حق از باطل است.

وی ادامه داد: قرآن بهترین سخن و رساترین اندرز و سفره گسترده الهی در میان بندگان است تا از خوان نعمتش جسم و جان خویش را حیات بخشند و زندگی سرد و زمستانی خود را با انس با قرآن بهاری کنند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی اضافه کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که قلب مبارکش را ظرف نزول قرآن ساخته بود، پیش از تمامی خلایق با قرآن مأنوس بود و از آن در زندگی خویش تأثیر می پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: بر اساس روایات پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، آثار انس با قرآن را می توان در دو حوزه دنیوی و اخروی تبیین کرد که؛ نجات از فتنه ها، درمان دردها، بهره مندی از ثروت فراوان، زندگی و مرگ سعادتمندانه، نورانیت، صیقل دل از زنگار، آرامش و بهره مندی از رحمت الهی، بازدارندگی از گناه و زنده ساختن دل، به دست آوردن حکمت و نگهداشته شدن از شرّ شیطان، از آثار انس با کلام وحی الهی است.

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم  با اشاره به اهمیت انس کارکنان سپاه با تعالیم و مفاهیم آیات وحی، گفت: مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  در رشته های؛ اذان،  قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء به بالا و مفاهیم جزء 20 با حضور 120نفر از برگزیدگان نواحی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی افزود: برندگان این مرحله برای حضور در مسابقات نهایی کشوری معرفی می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار