خبرهای داغ:
معاون پرورشی دوره دوم متوسطه موسسه امام حسین(ع):

ایجاد شور و اشتیاق در دانش آموزان با برپایی محفل انس با قرآن کریم

معاون پرورشی دوره دوم متوسطه موسسه امام حسین(ع) گفت: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم این است که بتوانیم موجبات شور و اشتیاق بیشتر نسبت به فرامین قرآن و ائمه اطهار را در دانش آموزان بوجود آوریم.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۰۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

فروتنی معاون پرورشی دوره دوم متوسطه موسسه امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در آستانه هفته قرآن و عترت به منظور  ارتقای حالات روحی و معنوی دانش آموزان و بهره مندی هر چه بیشتر از معارف قرآن و عترت در جهت تعالی روحی و اخلاقی آینده سازان میهن اسلامی، محفل انس و الفت با قرآن کریم و عترت با حضور پرشور دبیران، دانش آموزان و اولیای دبیرستانهای پسرانه دوره اول و دوم امام حسین (ع) در محل حسینیه محبین الائمه بیرجند برگزار شد.

 وی با بیان اینکه 70 نفر دانش آموز در این مراسم معنوی شرکت کردند اضافه کرد: در این مراسم تعدادی از قاریان و حافظان دانش آموزان، معلمین و اساتید حافظ و قاری از استان و شهرستان آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند.

مسئول برگزاری این محفل قرآنی عنوان داشت: هدف از این مراسم این است که بتوانیم موجبات شور و اشتیاق بیشتر نسبت به فرامین قرآن و ائمه اطهار را در دانش آموزان بوجود آوریم.

دبیر قرآن دوره اول متوسطه با بیان اینکه طرح فجر قرآنی و مسابقات قرآنی(احکام، نهج البلاغه و...) از جمله برنامه ها در طول سال تحصیلی است گفت: امید است برگزاری چنین محافل و مجالسی بتواند چراغ راه هدایت ، توشه ای برای آخرت و مصونیت در برابر آسیب های اجتماعی برای آینده سازان مملکت اسلامی باشد.

 وی ادامه داد: در موسسه امام حسین(ع) به  نخبگان قرآنی امتیاز کلاسی، تقدیرنامه، شرکت در برنامه های پیشنهادی اردو و غیره اختصاص پیدا می کند.

شایان ذکر است، از نکات جالب و مهم این محفل معنوی می توان به حضور حجه الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه موقت شهرستان بیرجند به عنوان ولی دانش آموز اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان از کلیه قاریان و حافظان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها