خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشغول شدن عده‌ای به پول‌های حرام دلیل فاصله گرفتن از انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یک عده آنقدر که به پول‌های حرام مشغول شده‌اند و از اسلام، انقلاب و فرهنگ فاصله گرفته و یک عده هم آنقدر بی‌پول می‌شوند که وقتی خانواده گرسنه خود را می‌بینند تبدیل به موجودی سرگردان می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۰۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست با مدیران کل امور مبلغین و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهارداشت: مسئله تبلیغ بسیار اهمیت داشته به طوری که پیامبران هم به همین منظور مبعوث شدند.

وی با بیان اینکه مقام نبوت مقام آگاهی و دانایی و مقام رسالت مقام تبلیغ است، تصریح کرد: تبلیغ دو نوع است که یکی از انوع آن ابزاری و رسانه‌ای بوده که بسیار نقش دارد ولی بالاتر از آن‌ها نقش عملی است.

عبادی ادامه داد: همه عقلای باانصاف دنیا نسبت به مکتب و فرهنگ غنی اسلام و سیره ائمه معترف هستند، انقلاب ما اسلام نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد بوده است.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: قانون اساسی که نظام ما بوده به عنوان الگوی نظام توسط دوست و دشمن پذیرفته شده بوده اما دولت به معنای عام در ظرف بیش از 30 سال که از انقلاب می‌گذرد نتوانسته است قانون اساسی ما را پیاده کند و یا اینکه حداقل اعتماد مردم را جلب سازد.

 وی عنوان داشت: تبلیغات ابزاری وقتی می‌تواند مؤثر باشد که عملی در کار باشد، وقتی متصدیان امور بر خلاف آنچه که اسلام ناب و انقلاب که همان اسلام ما بوده برای پیاده کردن عدالت رفتار و عمل می‌کنند و اختلاس، رانت خواری و پارتی بازی صورت می‌گیرد مردم نمی‌توانند اعتماد کنند.

 عبادی خاطرنشان کرد: یک عده آنقدر که به پول‌های حرام مشغول شده‌اند و از اسلام، انقلاب و فرهنگ فاصله گرفته و یک عده هم آنقدر بی‌پول می‌شوند که وقتی خانواده گرسنه خود را می‌بینند تبدیل به موجودی سرگردان می‌شوند و دیگر نصیحت مبلغان برای این‌گونه افراد نقش و تأثیری ندارد.

 وی اضافه کرد: خوشبختانه رویش‌ها، بینش‌ها و پیشرفت‌های خوبی داریم اما براساس توقعی که وجود دارد بسیار فاصله داریم و به پشت سر می‌نگریم می‌بینیم که راه سخت و طولانی را آمده‌ایم و سرمایه‌های عظیمی که به‌دست آمده حاصل آن بوده اما وقتی جلوی خود را نگاه می‌کنیم هنوز کار بسیاری وجود دارد و وظیفه ما سنگین است.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: بیش از 98 درصدی از مردم که رأی به اصل انقلاب دادند الان هم در دلشان همان است و حرفشان جایی است که چرا عمل نمی‌کنید، به رهبر کشور می نازند اما یک حرف حساب هم دارند و آن این بوده که آنچه که پیاده می‌شود آن نیست و اگر در نیمه راه هر فرد در هر جایگاهی که دارد در رفتار، برخورد، اخلاق و عمل خود بازنگری کند و حق مردم را بدهیم در سر جای خود قرص هستیم.

وی اظهارداشت: این‌ها اکثریت جامعه نیستند بلکه اقلیت‌های سوء استفاده‎گر بوده که این اقلیت‌ها کشور را دچار مشکل کرده‌اند که مردم آن‌ها را قبول ندارند ولی راه را خراب می‌کنند

 عبادی ادامه داد: این مسئله برای مردم تبیین شود که بین نظام، دولت و افراد سوء استفاده‌گر فرق بگذارند زیرا فرق نگذاشتن ایجاد سرگردانی و سپس دلسردی کرده و وقتی انسان دلسرد شد به خود هم آسیب می‌رساند و از این گونه افراد توقع نصحیت یافتن نمی‌شود داشت.

 وی گفت: تمام واژه‌هایی که امروز در دنیای سیاست استکبار و استعمار استفاده می‌شود باید برای مردم معنی شود.

 وی عنوان داشت: امروز هم مانند گذشته تبلیغات نقش بسیار مهمی داشته ولی شرط آن فراهم شدن زمینه برای تأثیرگذاری با شیوه‌های عملی، کارشناسی‌های دست، محتوای صحیح و در نظر گرفتن اولویت‌های است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها