خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج:

با روش های جنگ نرم با دشمن مقابله به مثل کنیم

امام جمعه شهرستان آوج اذعان کرد: باید مسئولین و کسانی‌که در وادی فرهنگ مشغول به فعالیت هستند به جنگ نرم و نفوذ دشمن از طریق جنگ نرم اعتقاد داشته و در راستای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۲۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی امام‌جمعه شهرستان آوج، در گفتو‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون جنگ نرم و مشکلات مربوط به آن اظهار کرد: در مقابل حملات فرهنگی دشمن و جنگ نرم باید هوشیار بود.
وی با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمن در جنگ‌های تظامی و جنگ سخت تصریح کرد: امروز دشمن وارد عملیات جنگ نرم شده لذا باید ما نیز با روش‌های جنگ نرم در مقابلشان بایستیم.
امام جمعه شهرستان آوج اعتقاد به جنگ نرم را اولین نکته حائز اهمیت برای رویارویی با دشمن دانست و افزود: باید مسئولین و کسانی‌که در وادی فرهنگ مشغول به فعالیت هستند به جنگ نرم و نفوذ دشمن از طریق جنگ نرم اعتقاد داشته و در راستای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.
هاشمی ادامه داد: امروز دشمن با تمام قوا برای نابودی فرهنگ ما و هم‌چنین نابودی پایه‌های انقلاب و اسلام وارد صحنه شده و لازم است که ما هم با اگاهی و هوشیاری کامل در مقابلشان بایستیم.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی متذکر شد: باور عاملی کلیدی در شکست دادن دشمن بوده و بدون داشتن باور نسبت به دشمنی دشمن نمی‌توان به مقابله با آنان پرداخت.
امام جمعه شهرستان آوج مطرح کرد: تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی و هم‌چنین مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی باید ستادهایی را تشکیل داده و به بررسی نحوه مقابله با جنگ نرم پرداخته و اعتبارات و بودجه‌ای را برای این موضوع مبذول دارند.
هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ نرم نیازمند عزم و اراده عمومی و ملی است و باید همه افراد برای مقابله با دشمن در جنگ نرم آماده‌به‌کار باشند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها