خبرهای داغ:

قدس باید از سلطه رژيم صهيونيستي آزاد شود

یکی از مراجع تقلید گفت: رژیم صهیونیستی نباید قدس را به عنوان پایتخت انتخاب کند و غالب شود و لازم است قدس را از آن‌ها بگیریم.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۸۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
قدس باید از سلطه رژيم صهيونيستي آزاد شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (ص) به قم اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که تمام توفیقات را از برکت مجاورت حضرت معصومه (س) داریم و ائمه اطهار (ع) درباره جایگاه کریمه اهل بیت (س) روایات زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه توفیق داریم به برکت مجاورت حضرت بوده و زیارتنامه ایشان حاکی از شأن والای این بانوی بزرگوار است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خواهر امام رضا (ع) برای تقویت تشیع و انتشار فرهنگ اهل بیت (ع) به سمت ایران عزیمت کردند گفت: برخوردی بین یاوران حضرت معصومه (س) و مأموران خلیفه به وجود آمد و حضرت معصومه (س) بیمار شد و در قم از دنیا رفتند؛ این تاریخ‌ها را باید آموخت.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره یهودیان گفت: خداوند ابتدا به این قوم یاری رساند و نعمت داد، ولی آن‌ها گوساله را پرستش کردند بنابراین از آن‌ها با تعبیر ذلت یاد شده است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مسئله قدس و انتخاب آن به عنوان پایتخت برای رژیم صهیونیستی گفت: چنین گروهی از سوی خداوند محکوم به ذلت هستند؛ رژیم صهیونیستی نباید قدس را به عنوان پایتخت انتخاب کند و غالب شود بلکه لازم است قدس را از آن‌ها بگیریم.
ارسال نظرات