خبرهای داغ:
سردار شریف در جمع فعالان رسانه ی استان گلستان ؛

دشمن تمام تلاشش این است که میخواهد اب رفته را به جوی برگرداند

وی با بیان اینکه افزایش سطح سواد جامعه ما ، میتواند افکار عمومی را با خود همراه کند افزود: سواد رسانه ای باید به گونه ای باشد که سره و ناسره را ازهم جدا کند. دشمن تمام تلاشش این است که میخواهد اب رفته را به جوی برگرداند و همه می دانند که کلیت کشور ما در اختیار آمریکا بود و این یک واقعیت است.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۲۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج صبح امروز سردار شریف در جمع فعالان رسانه ی استان گلستان گفت: بشر تا آنجایی که میتواند از یک سو با توجه به محدودیت های موجود در کره زمین و از سوی دیگر حرص و طمع خود ، به دنبال نقاط و سرزمین های بهتر بوده و میخواهد که دیگران برای او کار بکنند و تحت امر او باشند و همواره تاریخ اینگونه بوده است.

وی افزود: تا قرن های گذشته به محض اینکه به چالش میخوردند ، راه حل و گزینه ی پیش رویشان جنگ بود اما در دوره های اخیر و بخصوص در جنگ های جهانی ، به دلیل تلفات بالایی که چه در بحث نیروی انسانی و چه بحث های اقتصادی و... دادند ، ساز و کارهایی همچون سازمان ملل و... سوای اینکه آیا کارایی دارد یا خیر! به راه انداختند تا بتوانند جلوی این تلفات بالا را بگیرند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه در مقابل آن ساز و کارها همچنان حرص و طمع موجود در انسان های مستکبر وجود داشت بیان کرد:پس از آنکه ساز و کار تغییر کرد به واسطه ی وسیله هایی همچون ماهواره و اینترنت و... ،  به سمت روح و ذهن و روش های کنترل افکار عمومی و کنترل فکر رفتند.

سردار شریف تصریح کرد: اگر مطالعه ای به علت  شروع تهاجم آمریکا به عراق داشته باشیم  متوجه میشویم که افکار عمومی را به سمت خود کشاندند و با این بهانه که صدام به سلاح شیمیایی و سلاح کشتار دست جمعی دست یافته به عراق حمله کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: همه ی رسانه ها یک صاحبی دارند و هر رسانه ای برای رسیدن به هدف خود در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و... دایر شده که برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود تلاش میکند و با قطعیت می توان گفت که رسانه ی بی طرف وجود ندارد و وقتی رسانه را تحلیل محتوا میکنیم متوجه می شویم که یک سمت و هدفی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه افزایش سطح سواد جامعه ما ، میتواند افکار عمومی را با خود همراه کند افزود: سواد رسانه ای باید به گونه ای باشد که سره و ناسره را ازهم جدا کند. دشمن تمام تلاشش این است که میخواهد اب رفته را به جوی برگرداند و همه می دانند که کلیت کشور ما در اختیار آمریکا بود و این یک واقعیت است.

به گفته ی سخنگوی سپاه ؛ هر رسانه ای اگر گذشته ی تاریخی خود را نداند قطعا در اینده به خطا خواهد رفت و با تولید یک فیلم در شبکه ماهواره ای که شاه ملعون را یک چهره ی درست و خوب نشان می دهد منحرف خواهد شد.

سردار شریف به برنامه ی رسانه های دشمن در انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: چون در استانه ی 9 دی هستیم باید اشاره کنم به اینکه ، اولین خبری که در مورد انتخابات ایران توسط شبکه انگلیسی bbc  اعلام شد این بود که در همان شب انتخابات و در ساعت 9شب همزمان محمود احمدی نژاد و میر حسین خود را پیروز انتخابات اعلام کردند ، در صورتی که همه ی ما میدانیم که انتخابات یک مکانیسمی دارد و نتیجه ی انتخابات با این سرعت اعلام نمی شود و اگر کسی یک سواد رسانه ای حداقلی داشت میتوانست در ذهن خود سوالاتی را تداعی کند که چطور می شود دو نفر همزمان برنده باشند؟

مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه بیان داشت :هزینه ی سال 88 یک هزینه ی مادی نبود بلکه حیثیت و آبروی یک نظام و مردم را به سخره گرفت و این کارکرد رسانه است که از یک بزنگاه انتخابات که توام با شادی و شاف است را به سمت و سوی دیگر پیش ببرد.

سردار شریف گفت: نسل جدید ما از فرقه ی رجوی و جنابات آنها علیه کشور ما اطلاع چندانی ندارند و این عدد 17000 شهید ترور را هم که به صورت تقریبی اعلام می کنند کم نیست  و جنایات آنها در آن زمان شبیه به همین کارهایی که داعش اکنون انجام میدهد.

در ان زمان راحت هر جنایتی خواستند و هر کاری که توانستند انجام دادند و امروز خیلی راحت هم در فرانسه راه می روند و اتفاقی هم نمی افتد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها