فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

اعزام رزمندگان دفاع مقدس اراک به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دومین کاروان ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اراک به استعداد 90 نفر عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۷۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام تعدادی از رزمندگان و ایثارگران این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: دومین کاروان ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اراک روز جمعه 24 آذرماه به اردوی زیارتی و سیاحتی مشهدمقدس اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان 90 نفره در قالب دو دستگاه اتوبوس با هدف ارتقاء نشاط و شادابی معنوی، بهبود سلامت روحی و فراهم شدن زمینه حضور گسترده در جامعه، عازم این سفر زیارتی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: برگزاری این اردوهای زیارتی برای تکریم، تجلیل و منزلت افرادی است که هشت سال از زندگی خود را بی‌منت و تنها برای لبیک به فرمان امام زمان به مقابله با دشمن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه از باطل پرداختند.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع هستیم که در مقابل دشمن ایستادند و اجازه نداند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به اشغال دشمن درآید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات