خبرهای داغ:
نماینده ارشد دفتر حزب الله در ایران:

کار آمریکا در منطقه غرب آسیا رو به اتمام است/ آمریکا مغلوب جبهه مقاومت شد

نماینده ارشد دفتر حزب الله در ایران گفت: با توجه به فضاحت و شکست‌های پی در پی طرح‌های صهیونیستی و سعودی آمریکا در منطقه امروز عملاً آمریکا کار خود را در غرب آسیا پایان یافته می‌داند و آخرین ورق‌های بازی خود را رو می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۱۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، وسام خلیل در نشست سیاسی «وقایع اخیر منطقه» در مدرسه معصومیه قم با تشریح قضیه استعفای نخست وزیر سعد حریری، اظهار داشت: حکام بی تدبیر عربستان سعودی سعی بر ایجاد تنش و اختلاف و فتنه داخلی در لبنان داشتند و با این کار قصد درگیر کردن نیروهای داخلی لبنان به اختلافات داخلی و آماده سازی زمینه برای حمله و تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و ضربه سهمگین به حزب الله لبنان را داشتند.

این عضو ارشد حزب الله لبنان در ایران ادامه داد: از جهتی با گرفتن فضای سیاسی داخلی از دست جبهه مقاومت، سعی داشتند فضا را برای کنار راندن حزب الله و حضور بیشتر سعودی‌ها در عرصه سیاسی لبنان مهیا کنند.

وی موضع گیری به موقع و خردمندانه رییس جمهور لبنان، سید حسن نصرالله و دیگر گروه‌های لبنانی را سبب هم دلی و وحدت بیشتر گروه‌های مختلف لبنانی و خنثی سازی این فتنه توصیف کرد و گفت: نقشه استکبار و در رأس آن آمریکا در منطقه از دوران رژیم پهلوی شکل گرفت بطوری‌که آمریکا در گذشته در منطقه غرب آسیا از چهار بازو و مهره مهم از قبیل ایران زمان شاهنشاهی، عربستان، رژیم صهونیستی و ترکیه برای رسیدن به اهداف خودش استفاده می‌کرد.

وسام خلیل اضافه کرد: اما امروزه پلیس منطقه تبدیل به بزرگ‌ترین انقلاب اسلامی جهان بر ضد استکبار شده و ترکیه به محور مقاومت تمایل پیدا کرده است و از طرفی عربستان بدلیل بهره گیری از سیاستمداران بی خرد و جوان خود، عملاً تمام نقشه‌های استکبار را منجر به شکست کرده است(در قضیه یمن و ...). رژیم صهیونیستی نیز بدلیل قدرتمند و متحد شدن جبهه مقاومت، کارایی و توان سابق خود را از دست داده است و توانایی تاثیرگذاری بر معادلات منطقه را از دست داده است.

وی بیان داشت: با توجه به این وقایع رخ داده امروز عملاً آمریکا کار خود را در غرب آسیا پایان یافته می‌داند و آخرین ورق‌های بازی خود را رو می‌کند و در حال عقب نشینی تدریجی از منطقه غرب آسیا بدلیل حضور پیوسته و قدرتمند جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار