خبرهای داغ:
مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم:

نشانه‌هاي اعتياد كودكان در عرصه فضاي مجازي جدي است/قصور و تقصیر مشهود برخی والدین

مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم گفت: بدون ترديد نشانه‌هاي اعتياد كودكان در عرصه فضاي مجازي بسيار جدي است كه ارتقاء اطلاعات والدين در حوزه فضاي مجازي و شناخت آثار و علل اعتياد فرزندان در عرصه فضاي مجازي مي‌تواند مفيد باشد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۱۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید کاویانی با اشاره به آسیب اینترنت و فضای مجازی برای کودکان اظهار کرد: در مواردی والدین برای اینکه فرزندان خود را  سرگرم کنند وسائلی را تهیه و آنها را ملزم می‌کنند که از اینترنت استفاده کنند بنابراین والدین زمینه اعتیاد فرزندانشان را به اینترنت و فضای مجازی فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید نشانه‌های اعتیاد کودکان در عرصه فضای مجازی بسیار جدی است که اطلاعات والدین در حوزه فضای مجازی و شناخت آثار و علل اعتیاد فرزندان در عرصه فضای مجازی می‌تواند در پیشگیری مفید باشد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با بیان اینکه اگر فرزندان نتوانند از گوشی،  تبلت یا رایانه دور باشند زنگ خطری برای والدین است گفت: این فرزندان شرایطی دارند که نمی‌توانند به گوشی، موبایل یا تبلت توجه نکنند و در صورت دور بودن 24 ساعت از گوشی یا تبلت دچار استرس یا اضطراب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: زنگ خطر دیگر این است که فرزندان در هنگام عصبانیت و استرس یا هر موضوع دیگر به تلفن همراه یا تبلت پناه می‌برند و به بازی‌ها و تفریحات دیگر علاقه نشان نمی‌دهند و سرگرمی آنها استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه یا تبلت است.

ارسال نظرات