خبرهای داغ:
باحضور فرمانده سپاه استان قم صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی واحد‌های مقاومت «پوینده» بسیج دانش آموزی در قم + تصاویر

دوره آموزشی جانشینان واحد‌های مقاومت پوینده ویژه ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی دانش آموز با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در اردوگاه ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۱۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم طی سخنانی در افتتاحیه دوره آموزشی جانشینان واحد‌های مقاومت پوینده از حضور بانشاط و باانگیزه دانش آموزان بسیجی قدردانی کرد و به ارائه مطالبی پیرامون الگوگیری نوجوانان از اهل بیت (ع)، احیاء سیره و منش عملی شهیدان در اخلاق و ایثار و... در زندگی، احترام و کمک به پدر و مادر، نقش آفرینی برای هدایت همسالان، ایجاد رونق معنوی در مساجد و محافل مذهبی خانگی از طریق ایجاد جمع‌های سالم دوستانه با نظارت و همکاری خانواده‌ها و... پرداخت.
در ادامه، حجت الاسلام یزدی معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان قم سخنانی را پیرامون آسیب‌ها و مسائل فضای مجازی و راه‌های پیشگیری از آن را مطرح نمود.
 
برگزاری دوره آموزشی واحد‌های مقاومت «پوینده» بسیج دانش آموزی در قم + تصاویر

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ابراهیم عشریه و محمود هاشمی با حضور «محمد ذاکر» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قم، اجرای سرود ارغوان توسط دانش آموزان پوینده به مناسبت جشن پیروزی جبهه مقاومت و تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین دانش آموزی به منظور ارائه راه‌های ارتقای اثربخشی حلقه‌های صالحین از طریق ایجاد رفتار‌های تربیتی در مدارس و رفع موانع و مشکلات احتمالی از بخش‌های این مراسم بود.
در پایان، پویندگان بسیجی با حضور بر مزار شهید گمنام آرام گرفته در محل اردوگاه ولایت، ضمن ادای احترام به مقام شهیدان و تجدید عهد با آرمان‌های بلند آنان، بصورت نمادین و با برداشتن دانه‌های انار از مزار این شهیدگمنام، این میوه بهشتی را به رسم تحفه و تبرک با خود همراه کردند.
ارسال نظرات