فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی افراد بسیاری تلاش کرده‌اند اما با وجود این تلاش‌ها همچنان در برخی از عرصه‌ها همانند عرصه اقتصادی نتوانسته‌ایم به جایگاه مورد نظر برسیم.

وی ترویج روحیه جهادی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در راستای رسیدن به تحولات اقتصادی نیازمند روحیه جهادی هستیم؛ دشمنان با فعالیت‌های ضد فرهنگی و فکری خود ریشه فرهنگ «ما می‌توانیم» را هدف گرفته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه نخبگان جامعه و به ویژه بسیجیان نخبه باید در عرصه اقتصادی مورد استفاده قرار گیرند، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی تاکیدات بسیاری داشته و به صورت مستمر در این حوزه برای مسئولان دستورات لازم را ارائه کردند.

پاسدار رضایی در پایان پرداختن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اولویت‌دارترین برنامه کشور دانست و گفت:  در راستای تحقق این سیاست‌ها باید به صورت جامع از ظرفیت مجموعه‌های مختلف فرهنگی و مردمی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات