خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم:

فتنه ۸۸ توسط دنیای استکبار برنامه‌ریزی شده بود / لطف نظام اسلامی شامل سران فتنه شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به اینکه برخی افرد به دنبال تطهیر سران فتنه ۸۸ هستند گغت: متاسفانه در حال حاضر برخی افراد به دنبال مظلوم‌ نشان دادن سران داخلی فتنه ۸۸ هستند در حالی که لطف نظام اسلامی شامل این افراد شده است و آن‌ها به جای اینکه محاکمه شوند، در منازلی با امکانات کامل نگهداری می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۴۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهرامروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات استان قم برگزار شد اظهار کرد: روز ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است و باید در این دهه دستگاه‌های تعامل و همکاری داشته باشند تا برنامه‌ها دهه به خوبی برگزار شود.

وی افزود: روزهای 9 تا 19 دی دهه بصیرت است و باید طی روزهای این دهه به تبیین فتنه استکباری ۸۸ بپردازیم، نباید این فتنه را به انتخابات نسبت بدهیم چراکه فتنه ۸۸ توسط دنیای استکبار برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه دشمنان از بستر انتخابات در فتنه استفاده کردند افزود: همه اسناد و مدارک بیانگر فتنه‌ای پیچیده است که این فتنه دست پخت استکبار جهانی از جمله انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بود.

وی با اشاره به تجمع بزرگ مردم قم در روز ۹ دی ادامه داد: مردم قم همواره در دفاع از انقلاب پیشگام و پیشتار بوده‌اند و هرگاه احساس کرده‌اند که دین و انقلاب در خطر است به صحنه آمدند و حضور مردم در ۹ دی نیز به همین دلیل است.

لطفی تصریح کرد: مردم خداجوی و عاشورایی سراسر کشورمان در حماسه ۹ دی نسبت به دین و فرهنگ خویش احساس خطر کردند و با حضور پرشور در شهرهای مختلف به ویژه شهر مقدس قم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و در این راستا باید تمام مناسبت‌های انقلاب همچون قیام ۱۹ دی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: برای برگزاری برنامه‌های روز ۹ دی با مدیریت حوزه‌های علمیه هماهنگ شده است که برنامه اصلی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه برگزار شود و امیدواریم مراسمی در خور شأن شهر مقدس قم برگزار شود.

وی افزود: اگر کسی قائل به استکبار ستیزی نباشد و آمریکا را استکبار نداند نه دین کاملی دارد و نه پیرو خط امام است و نه آرمان های انقلاب را پیگیری می‌کند.

لطفی با اشاره به اینکه برخی افرد به دنبال تطهیر سران فتنه ۸۸ هستند خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی افراد به دنبال مظلوم‌نشان دادن سران داخلی فتنه ۸۸ هستند در حالی که لطف نظام اسلامی شامل این افراد شده است و آن‌ها به جای اینکه محاکمه شوند، در منازلی با امکانات کامل نگهداری می‌شوند.

ارسال نظرات