خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در قم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در مسجد اعظم شهر قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۴۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشتی از طرف دفتر مقام معظم رهبری برای مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی امشب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار خواهد شد، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین نظری منفرد است.

در تهران نیز مراسمی در روز جمعه از ساعت 15:30 تا 17 برای مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی از طرف خانواده او و حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود، مکان برگزاری این مراسم مدرسه عالی شهید مطهری است.

مسجد بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در شیراز هم از طرف امام جمعه و مسؤولین شیراز در روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 14 تا 16 در شاه چراغ برگزار می‌شود.

آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز و استاد اخلاق حوزه علمیه قم ظهر دیروز پس از یک دوره بیماری در بیمارستان امام علی بن ابی طالب(ع) شهر قم درگذشت.

پیکر این عالم برجسته صبح امروز پس از تشییع از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم حضرت معصومه(س) و اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) به خاک سپرده شد، در مراسم تشییع آیت‌الله حائری شیرازی، حجت‌الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری حضور داشت.

ارسال نظرات